torsdag 27 november 2008

Minialbumdax

Ett nytt utslag av vår seriösa sida i skrappisgänget - vi skulle göra ett minialbum. Å jösses så många fantastiska minialbum det blev. Jag kommer här med ett bidrag. Allt utom ryggspiralen är gjort på rester. Inte bilderna så klart - men allt det andra. Och Bian - Bind it all- har använts för att sätta ihop albumet. Det är ju en makalös manick.
Två missöden blev det tyvärr. Det första var att jag gjorde hål på ett blad på fel sida. Det ska jag försöka klistra över på något intellegent sätt.
Det andra var att jag pyntat alla sidor innan jag satte ihop albumet. Och givetvis hade jag satt några brads så att det blev för tjockt - gick inte ner i Bian när jag skulle göra hålen. Jaha -typiskt!


Fick pilla bort bradsen - göra hålen - och pilla tillbaks bradsen. Kanske kommer jag ihåg detta till en annan gång. Det är ju bra om man inte gör om samma misstag igen utan väljer att göra nya misstag - eller hur...


1 kommentar:

Ulla sa...

Som du säger det är av misstagen man lär sej. Och det blev kanonbra. Snyggare i IRL. Och vilka foton sen......