tisdag 24 februari 2009

Scraptävling första deltävlingen

Oj så många fina bidrag som kommit in till Tant scrappas tävling. Och vilka idéer! Här kommer då mitt bidrag i tävlingen. Det som inte syns men som jag känner mig lite stolt över är att jag satt alla skyltar på 3D-kuddar. Jaha - vad är det för märkvärdigt med det då?! Inget annat än att jag aldrig använt 3D-kuddar på LO:n. Och just detta är så himla bra med tävlingar - man tvingar sig själv att göra annorlunda. Nu ingick inte 3D-kuddar, men jag fick i alla fall idén att pröva.

En liten kommentar till bilden: Jag gör honnör med vänster hand. (Normalt gör man honnör med högra). Högran behövde jag för att hålla uppe bältet med.

Nu återstår att inspireras av alla fina bidrag. Och så klart sätta igång med nästa deltävling.

Fortsättning följer...

Inga kommentarer: